winner’s never gonna be the same without taehyun god I’ll miss his beautiful voice and tone his unparalleled falsetto his dramatic lyrics and the goddamn EMOTION he put into everything he did. he’s so dedicated to his music and art and leaving must’ve been such a hard decision to make. i hope he knows he wasn’t a burden and that we understand but this hurts so fuckin much
whatever it takes to get to the next step in his recovery I’ll support him- i hope he finds happiness and that he can continue making music if it makes him happy. I wish him the best. he deserves the world.
sunsetsmiles2がこの投稿を「スキ!」と言っています
ascreamingstrawberryがこの投稿を「スキ!」と言っています
jeon-ggukがこの投稿を「スキ!」と言っています
aegissiがこの投稿を「スキ!」と言っています armegaがこの投稿を「スキ!」と言っています
andpersetがこの投稿を「スキ!」と言っています amaraarzuがこの投稿を「スキ!」と言っています
djibouticuntがこの投稿を「スキ!」と言っています
pleasantdreamzがこの投稿を「スキ!」と言っています
itaewonがこの投稿を「スキ!」と言っています
kittiesloveyarnがこの投稿を「スキ!」と言っています fly-towards-beautiful-thingsがtaeyonglrからリブログしました
fly-towards-beautiful-thingsがこの投稿を「スキ!」と言っています
yoongigglesがこの投稿を「スキ!」と言っています
nondevils-consultantがこの投稿を「スキ!」と言っています riroswen2がこの投稿を「スキ!」と言っています
ji-draqonnがこの投稿を「スキ!」と言っています
jabberbabywockyがこの投稿を「スキ!」と言っています
stinkyteddyがこの投稿を「スキ!」と言っています
mxlissa-bbがこの投稿を「スキ!」と言っています
jjxxbtttがta-ehyunからリブログしました tybrzeがyg-boysからリブログしました
fussballistがこの投稿を「スキ!」と言っています
littlestbearがこの投稿を「スキ!」と言っています
savingprivatepandaがtheteacoastからリブログしました
xiuminsberetがtheteacoastからリブログしました
teleportingunicornがtheteacoastからリブログしました
teleportingunicornがこの投稿を「スキ!」と言っています wellshitiloveyouがこの投稿を「スキ!」と言っています
nuriaortizがこの投稿を「スキ!」と言っています majestxsがこの投稿を「スキ!」と言っています
pixienanがこの投稿を「スキ!」と言っています
theteacoastがyg-fam-fashionistasからリブログしました
quinnisacoolkidがこの投稿を「スキ!」と言っています
kwonriがこの投稿を「スキ!」と言っています
fatenumberforの投稿です
- もっと見る